تعریف بازاریابی دیجیتال

سایت HubSpot که از سایت‌های معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب می‌شود در تعریف بازاریابی دیجیتال به این نکته اشاره کرده است که این عبارت، یک چتر مفهومی محسوب می‌شود.

به عبارت دیگر، به جای اینکه بتوان تعریف مستقیمی برای آن ارائه کرد، بهتر است همه‌ی آن تکنیک‌ها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند.

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت (+):

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آموزش رایگان تولید محتوا

واژه نامه تولید محتوا-مجله اینترنتی مگ روز

هیچ فرقی نمی کند که در تولید محتوا و کپی رایتینگ مبتدی و تازه کار هستید یا حرفه ای، ممکن است زمان هایی با واژه ها ، تکنیک ها و اصطلاحات جدیدی مواجه شوید که هیچ اطلاعی از آنها ندارید .

به جای جستجوهای وقت گیر و بی نتیجه می توانید در این سری آموزش ها معنی و مفهوم تمام اصطلاحات و تکنیک های تخصصی تولید محتوا و کپی راتینگ را به صورت جامع و تصویری یاد بگیرید.

https://magrooz.ir/

همین حالا چشم تان را ببندید و تصور کنید که با این همه امید و آرزو و رویاهایی که برای برند و کسب و کارتان داشتید شکست خوردید و کل تیم تان از هم پاشیده و شما هم به همه نوع مخدری روی آوردید تا بتوانید کمی به افسردگی تان غلبه کنید ،

یا اگر مدیر تولید محتوا هستید از کارتان اخراج شده اید و با این افتضاحی که در این شرکت بار آورده اید و همه جا در مورد اشتباهات شما صحبت میکنند قطعا کمتر برند و شرکتی حاضر می شود به شما اطمینان کند و با شما همکاری کند و احتمالا مجبور هستید ماه ها طعم تلخ بیکاری را بچشید.

واقعا خیلی تلخ است  !

شما همه کارها را خوب انجام داده اید و از هیچ تلاشی دریغ نکردید و اتفاقا محتوای خوب هم تولید کرده اید اما فقط در یک کار ضعف داشتید .

شما خودتان را سرگردان کرده اید و اصلا نمی دانید کجا می خواهید بروید و به چه طریقی می خواهید به مقصد برسید .

گاهی به چپ، گاهی به راست، گاهی بالا ، گاهی پایین خلاصه گیج و سرگردان هستید و اصلا نمیدانید مقصدتان کجاست که از یک مسیر یاب برای پیدا کردن راه های رسیدن به مقصد کمک بگیرید .

شاید هم جزو تولید کننده های محتوایی باشید که هر روز یا هر هفته که می خواهید محتوایی منتشر کنید تازه یادتان می افتد که هیچ محتوایی تولید نکرده اید و بدو بدو سراغ گوگل می روید و در مورد اولین محتوایی که به ذهن تان می رسد جستجو میکنید و نهایتا 2-3 لینک اول را باز میکنید و محتوای آنها را کپی و  پیست میکنید و در نهایت یک مخلوطی از چند محتوا دارید و کمی با آن ور می روید و شاید زحمت بازنویسی به خودتان بدهید و در نهایت هم دکمه انتشار را می زنید و فکر میکنید کارتان تمام شده است و تولید محتوا کرده اید و حالا باید سیلی از بازدید کننده به سمت سایت تان جاری شود.

یا شاید هم جزو همان دسته مشهور « ترجمه کن ، منتشر کن » نهایتا یک فایل انگلیسی تاریخ انقضا گذشته پیدا میکنید و به کمک google translate یک ترجمه ماشینی می کنید و آن را منتشر میکنید و توقع دارید که از همین فردا مخاطب سایت تان و فروش تان چند برابر شود . و زمانی که بعد از مدتی به هیچ وجه نتیجه نمیگیرید و هیچ کسی حتی نگاه به محتوای شما نمیکند چه برسد به اینکه آن را بخواند هر چی فحش بلد هستید نثار تولید محتوا میکنید .

آموزش روانشناسی در تولید محتوا

مخاطب این روزها باهوش ترو کم حوصله تر از آن است که شما بتوانید در این بازار پر رقابت او را با حقه و فریب وادار به خرید کنید.

یکی از راهکارهای جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری وفادار استفاده از تکنیک های روانشناسی و ترکیب آن با محتوا نویسی و کپی رایتینگ است . در این سری آموزش ها شما می توانید با انواع هک های روانشناسی در محتوا نویسی و کپی رایتینگ آشنا شوید

آموزش سئو کاربردی و پیشرفته-مجله اینترنتی مگ روز

این روزها رشد کسب و کارها در فضای آنلاین وابستگی زیادی به سئو SEO سایت دارد. ما هر نوع کسب و کاری که داشته باشیم نیاز به ترافیک بیشتر و مخاطب بیشتر داریم.

اما این یک واقعیت است که راهکارها و ترفندهای سئو کاملا متغیر است و سردرگمی در این روشها می تواند برای ما هزینه زیادی داشته باشد . در این سری آموزش ها جدیدترین ، کاربردی ترین و ساده ترین راهکارهای سئو محتوا را به شما یاد میدهیم

آموزش فریلنسینگ یا دورکاری از تولید محتوا-مجله اینترنتی مگ روز

فریلنسری یا دورکاری یک روش کار هیجان برانگیز برای کسانی است که علاقه ای به کار در چهارچوب خاص و سیستم کسل کننده و از بین برنده خلاقیت کارمندی ندارند.

یکی از تخصص هایی که کار در آن به صورت فریلنسر بسیار طرفدار دارد و هر روز هم افراد زیادی وارد آن می شوند، تولید محتوا و کپی رایتینگ است.در این سری آموزش ها شما با تمام نکات و ترفندهای کاربردی در فریلنسری تولید محتوا آشنا میشوید

آموزش کسب در آمد از تولید محتوا

پولسازی و کسب درآمد از هر کاری مشخصا یکی از نتایج شیرین و جذاب برای همه ماست . در مورد تولید محتوا هم همه ما دوست داریم در کنار ارزش هایی که ایجاد میکنیم و تولید محتوای ماندگار ، بتوانیم ثروت سازی از محتوا نویسی را هم تجربه کنیم.

در این سری آموزش ها شما با روش های کسب درآمد از تولید محتوا و وبلاگ نویسی ، فروش محتوا، روش های گرفتن پروژه های بیشتر و به طور کلی روش های تبدیل محتوا به ثروت آشنا می شوید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : محتوا ,تولید ,آموزش ,میکنید ,بازاریابی ,دیجیتال ,تولید محتوا ,مجله اینترنتی ,بازاریابی دیجیتال ,محتوا نویسی ,شوید آموزش ,رایگان تولید محتوا ,آموزش رایگان تولید
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Chad One Unique وبسایت فرهنگی مذهبی ابن تیهان معرفی و نشر آثار استاد علی رضا پناهیان Charles اهل قلم مبلمان اداري آفن How to teach reading skill سادات ( اجتمائی ، فرهنگی ، مذهبی ) شیمی کَده